Hier wordt gewerkt aan kwaliteit
Als patiënt wilt u er zeker van zijn dat uw huisartsenpraktijk u de best mogelijke zorg verleent. Maar hoe weet u nu hoeveel waarde een praktijk hecht aan kwaliteit van praktijkvoering en de geleverde zorg? Het antwoord: met het DEKRA praktijk keurmerk. Onze praktijk is sinds 2019 geaccrediteerd. Jaarlijks bezoekt een externe organisatie onze praktijk om te beoordelen of we ons houden aan de gemaakte afspraken en of we verbeteringen hebben aangebracht.
Hoe komt een praktijk aan een keurmerk?
Een gekeurde praktijk voldoet aan landelijk vastgestelde normen en werkt gericht aan kwaliteitsverbetering. Om dit te kunnen vaststellen wordt de praktijk jaarlijks helemaal doorgelicht: een auditor of ook wel controleur houdt jaarlijks de vinger aan de pols en kijkt of er verbeteringen zijn doorgevoerd of dat er nog aan voorwaarden moet worden voldaan.
Uw mening telt!
Als patiënt heeft u invloed op het keurmerk van onze praktijk. Als belangrijk onderdeel van het hele keuringsproces wordt er naar de mening van onze patiënten gevraagd. Uw mening blijft dus van belang! Onze praktijk wil zich steeds blijven verbeteren. Heeft u opmerkingen, ideeën of klachten? Neem dan contact op met de praktijk of vul het klachten (en suggesties) formulier in. Zie kopje klachtenregeling. Wij nemen uw opmerkingen graag in ontvangst.
Zie ook onder nieuws onder het kopje ‘uitslag patiëntenenquête’ het verslag van het Patiënt Tevredenheid Onderzoek.