De medewerkers van huisartsenpraktijk West streven er naar de dienstverlening aan alle patiënten zo goed en professioneel mogelijk te laten verlopen. Het kan echter altijd gebeuren dat u ergens niet tevreden over bent of dat u een goede suggestie heeft ter verbetering van onze dienstverlening.
Als u een klacht over onze huisartsenpraktijk heeft (of een suggestie), willen wij dat graag van u horen. Op deze manier kunnen wij onze dienstverlening aan u en andere patiënten verbeteren!
Heeft u een klacht over één van de medewerkers, probeer dit dan eerst te bespreken met de persoon waar het om gaat. Leg uit waar u ontevreden over bent. Komt u er samen niet uit, of wilt u dit liever niet, vul dan het klachtenformulier in. De interne klachtenfunctionaris mw. Anne-Marije Koning (praktijkmanager), neemt uw klacht vervolgens in behandeling.
Het klachtenformulieren kunt u afhalen bij de balie of hieronder downloaden:
Klachtenformulier_huisartsenpraktijk_West_03-10-2023
U kunt het ingevulde formulier inleveren bij de assistente in een gesloten envelop of opsturen naar:
Huisartsenpraktijk West
T.a.v. de klachtenfunctionaris Anne-Marije Koning
Appelvink 1
3906 AD Veenendaal
U kunt het klachtenformulier ook gebruiken om een verbetersuggestie in te brengen.
Interne klachtenfunctionaris
Binnen 10 werkdagen ontvangt u een ontvangstbevestiging en informatie over de afhandeling van de klacht als u heeft aangegeven dat u dit wenst. De klachtenfunctionaris, mw Anne-Marije Koning (praktijkmanager), gaat samen met u kijken welke oplossingen mogelijk zijn. We gebruiken uw klacht om onze dienstverlening of communicatie te verbeteren.
Externe klachtenfunctionaris
Bent u niet tevreden over de afhandeling van uw klacht of wilt u uw klacht liever niet met uw zorgverlener of de interne klachtenfunctionaris bespreken? Dan kunt u uw klacht doorgeven aan de externe klachtenfunctionaris van Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg. Kijk voor meer informatie op www.skge.nl of bel naar 088 – 0229190